سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب وب


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

نظر
&

بارسلونا، سوارز و بوسکتس را با این بازیکن معاوضه می‌کند


 

 

  • بارسلونا، سوارز و بوسکتس را با این بازیکن معاوضه می‌کند

    طبق ادعای یک رسانه ایتالیایی باشگاه بارسلونا ممکن است دو بازیکن خود را به اینتر بدهد تا مهاجم آرژانتینی این تیم را به خدمت بگیرد.

    به گزارش تابناک ورزشی، سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا مدعی شد که باشگاه بارسلونا در راستای برنامه بازسازی تیم که خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه وعده آن را داده است، امکان دارد با پیشنهاد معاوضه بازیکن با اینتر برای جذب مهاجم آرژانتینی این تیم لائوتارو مارتینس دست به کار شود.

    بارتومئو شب گذشته (سه‌شنبه) احتمال تلاش دوباره بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینس را رد نکرد و گفت که تعدادی از بازیکنان قدیمی تیم باید جدا شوند در حالی که برخی دیگر از آن‌ها از جمله لیونل مسی غیرقابل فروش هستند. لوئیس سوارس و سرخیو بوسکتس جزو آن دسته از بازیکنانی بودند که بارتومئو آن‌ها را جزو بازیکنان غیرفروشی قرار نداد و به این ترتیب تصور می‌شود جزو همان دسته از بازیکنان قدیمی باشند که رئیس بارسلونا خواهان فروش‌شان است.

    ایجنت لائوتارو: چه کسی بدش می‌آید با مسی بازی کند؟ :: ورزش سه

    اکنون کالچو مرکاتو نوشته است که هر دوی این بازیکنان ممکن است از سوی بارتومئو به اینتر پیشنهاد شوند تا لائوتارو مارتینس از این تیم راهی نوکمپ شود. طبق گزارش این نشریه یک یا هر دوی این بازیکن به اینتر پیشنهاد خواهند شد تا از رقم انتقال مارتینس به بارسلونا کاسته شود. با این حال اینتر تا زمان مشخص شدن تکلیف مصافش با سویا در فینال لیگ اروپا به هیچ‌گونه مذاکره‌ای وارد نخواهد شد.