سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب وب


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

&

قدردانی امیر قطر از کویت بخاطر تلاش این کشور برای حل بحران قطر با 4 کشور عربی


 

 

  • قدردانی امیر قطر از کویت بخاطر تلاش این کشور برای حل بحران قطر با 4 کشور عربی
    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر به صورت تلفنی با «نواف الاحمد الصباح» امیر کویت گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص بحران دوحه با کشور‌های عربی بحث و تبادل نظر کردند.

    بر اساس این گزارش، امیر قطر در جریان تماس تلفنی مذکور از تلاش‌های کویت برای حل و فصل بحران دوحه با 4 کشور عربی قدردانی کرد. امیر قطر تأکید کرد که وحدت میان کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس باید تقویت گردد.

    تمیم بن حمد آل ثانی در این تماس تلفنی همچنین با اشاره به نقش میانجی گرایانه «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر سابق کویت، خطاب به نواف الاحمد الصباح گفت: شما نیز در مسیر امیر سابق کویت گام بر می‌دارید.

    روز جمعه گذشته بود که «احمد الناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه کویت سخنانی را در خصوص حل و فصل بحران قطر با 4 کشور عربی مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: تاکنون گفتگو‌های ثمربخشی در این زمینه انجام شده است.

    وزیر خارجه کویت همچنین در این زمینه تأکید کرد: در راستای تلاش‌ها برای تحقق آشتی میان قطر و 4 کشور عربی (عربستان، امارات، بحرین و مصر)، تاکنون گفتگو‌هایی انجام شده است که می‌توان آن‌ها را مثمرثمر توصیف کرد.

    این مقام کویتی در ادامه عنوان کرد: تمامی طرف‌هایی که در گفتگو‌های مذکور شرکت کردند، برای حل و فصل هرچه سریع‌تر بحران دوحه ابراز تمایل کردند. پس از این اظهارات وزیر خارجه کویت نیز «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر تأکید کرد: اظهارات وزیر خارجه کویت گام مهمی در مسیر حل بحران محسوب می‌شود.