سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب وب


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

نظر

 

نام بازی: Bully
سازنده: Rockstar Vancouver
موتور: RenderWare
سبک: Action-Adventure Open World
ناشر: Rockstar
سال انتشار: October 17, 2006
پلتفرم ها: PC, PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, Wii

  

در این عنوان، بازیکنان کنترل یک پسر 15 ساله به نام جیمی هاپکینز را بر عهده دارند. این پسر یک فرد عادی نمی باشد چراکه تا به حال 7 بار از مدارس مختلف اخراج شده است.
مادر جیمی نیز یک فرد عادی نبوده و برای بار پنجم ازدواج کرده و قصد این را دارد به همراه همسر خود به یک ماه عسل یک ساله برود. اما برای اینکه ماه عسل او توسط فرزند شرورش خراب نشود، جیمی را به یکی از شهر های آمریکا به نام BullWorth برده و در مدرسه ای با نام BullWorth Academy ثبت نام می کند. این مدرسه مناسب بچه های شرور بوده و به نوعی سعی در اصلاح تربیت آنها دارد.
جیمی یک فرد عادی نیست، او دوست دارد همیشه رئیس باشد و از اینکه کسی را بالاتر از خود ببیند، رنج می برد. به همین دلیل تصمیم می گیرید که قوانین سخت مدرسه را دور زده و تک تک دانش آموزان و معلمان مدرسه را سر جایشان نشانده و خود را تبدیل به کابوسی در مدرسه کند.
وقتی در ابتدای بازی جیمی خود را به مدیر مدرسه معرفی می کند تا او سابقه جیمی را بررسی کند، مدیر مدرسه او را شیطان کوچک خطاب کرده و حساب کار از همان ابتدا به دست او می آید که با چه موجودی طرف می باشد.

معمولا راکستار در عناوین خود علاقه زیادی به ایجاد فرقه های مختلف در بازی دارد، این عنوان نیز از قافله عقب نمانده و دارای 5 گروه مختلف در بازی می باشد:

1 – گروه Nerd ها با لباس سبز در بازی حضور دارند. بسیار درس خوان بوده و کارهای خود را با هوش خود انجام می دهند.
2 – گروه Greasers ها معمولا از کاپشن های چرمی استفاده می کنند.
3 – گروه Prepeis ها متشکل از بچه پولدار ها می باشد.
4 – گروه Jocks ها نیز اکثرا سیاه پوست و ورزشکار بوده و پیرهن سفید با کت آبی می پوشند.
5 – گروه Bullies ها نیز دارای لباس سفید می باشند.

 

منبع:gamefa.com