سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب وب


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

&

افتتاح شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با اعتبار 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 100 نفر


 

 

  • افتتاح شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با اعتبار 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 100 نفر

    به گزارش خبرگزاری برنا از قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم امروز با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه  قم، از واحدهای ایران مرینوس تولیدکننده پارچه و منسوجات و آذین اوپال تولید کننده ظروف شیشه ای بازدید کرد.

    استاندار قم سپس با بهره برداری از شرکت سلامت گستران پردیس پارت، تولیدکننده محصولات پزشکی و بیمارستانی با اعتبار 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 100 نفر؛ فاز توسعه ی این شرکت سلامت محور را نیز کلنگ زنی کرد.

    سرمست در این مراسم طی سخنانی هدف از بازدیدهای میدانی به صورت یک هفته درمیان را آشنایی با مشکلات تولیدکنندگان دانست و افزود: در تلاش هستیم تا ضمن رفع موانع تولید، توسعه ی واحدهای صنعتی موفق را میسر کنیم.

    سرمست همچنین با اشاره به افتتاح یک طرح سلامت محور، تلاش دولت برای تولید محصولات پزشکی و بیمارستانی در کشور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی بهره برداری از این واحد تولیدی، کمک شایانی به کادر درمان وتجهیزات و ملزومات برای بیماران تنفسی و کرونایی خواهد کرد.

    استاندار قم مشارکت بانک ها در تامین نقدینگی شرکت های صنعتی را نیز مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی از جمله سرمایه در گردش آنها در بازدیدهای میدانی بررسی و دستورات لازم صادر می شود.